Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100920 Valet

Valet är väl så gott som över, vet inte vad riktigt man ska tycka...

Läser på flera flera ställen att folk tar avstånd ifrån sina vänner bara för att dom har röstat på "fel" parti? Men hallå, det är väl inte vad din vän står politiskt som avgör vem personen är? det är väl inte därför ni blev vänner?

Jag har vänner som har röstat på alla olika, sossar, vänster, moderater, SD, centern ja alla..

Alla som gnäller på att en viss "typ" är det ena eller det andra, ja men vad är inte ni själva då? Om ni tar avstånd ifrån era vänner bara för att dom inte röstar som ni vill? Är inte det värre?!

Jag står för det jag röstade, jag känner mig nöjd, jag har inget behov av att skriva ut vad jag röstade i min blogg, utan dom som frågar får givetvis veta, för jag hyschar inte med det.

Och är man så patetisk så man inte tänker fortsätta vara min vän beroendes på vad jag röstar eller inte röstar på... Jag är ledsen, men då är du inte värd min vänskap heller.


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

nä, det är fan o gå över gränsen. nån måtta på hysterin får det allt vara. :/

2010-09-21 @ 00:36:50
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Mammika

Helt rätt Johand!! ÄR oxå sjukt trött på dom där hoten om att bli bortplockad osv...

2010-09-21 @ 06:27:21
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

haha ja det kommer nog bli många fler såna där serier, det händer så jäkla mkt liknande som man kan skoja te att, om :P



jag vill förresten gå på barnmässan i stockholm! det sägs att det är den 8-10 oktober nu.

hmmmm....... kostar det jättemycket tror du? :S

2010-09-23 @ 23:21:41
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

ska göra det, kolla med andra banker. men först blir det nog plan B, radhus/marklägenhet. större måste vi ju ha oavsett liksom..

2010-09-23 @ 23:22:21
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0