Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100918

Idag ville det inte sig alls med datumen heller, började på 100920, sen blev det 100919, sen till slut så blev det rätt...

Vad jag kan ibland serrni!

Snart är det dags för lite frukost, sen tänkte jag bege mig ut en vända med las familjos, man får väl passa på när man är ledig...:)

Börjar jobba klockan 10:15 på måndag... Då är frågan, har vi fått en ny regering eller inte?

Kommer allt vara som vanligt eller kommer allt förändras igen?

Det får vi se, jag kan ju villigt erkänna att jag tänker kolla på valvakan på söndag iaf.




Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

ja ditt jobb är ju en direkt grej som ändras om allt ska ändras. :)

2010-09-18 @ 23:02:00
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0