Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100917

Sådär, efter en timmes promenad med las familjos (DVS HUND O SAMBO) och vart o röstat, käkat tacos, träffat min sambos pappa, kollat på lite gamla big brother avsnitt och nu idol, så är dagen helt fantastiskt bra igen...

Tänka sig så fort det kan vända, och vad mycket man kan hinna med på en dag...

Det enda dumma är la när klockan var halv åtta idag ( nu ikväll) så var jag helt säker på att klockan var närmare tio elva o det var dags att hoppa i säng... (inte okej).

En stund senare så får min sambo frågan... (ehh, du... Vad är det för dag idag? är det lördag?)

Då vet man att då har man haft bra med semester=)

I morgon så är tanken att vi ska ut o gå en runda (ska finnas en lekpark här i närheten där dom har träningsgrejer) och det är ju inte helt fel? eller hur?

Inte för att jag kanske alltid förstår logiken i det, men det är det la ingen som kräver att man ska göra det?

Min första tanke är la kanske inte direkt att någon med barn som går till en lekpark är där för o träna? mer leka med barnet (?) bara det kan väl ibland kännas som ett ordentligt gympa pass det också=).

Nä, nu är det åter till IDOL=) och sen ska jag kolla på debatten med, sista inför detta valet på TV4 iaf!

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

ja det kan va ett rejält gympapass o hålla reda på bara ETT barn i en stor lekpark. haha... fråga mig, jag har vart i apladalen. hahaha!

vad är det för träningsgrejer som finns där då menar du? :P

2010-09-18 @ 23:03:35
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0