Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100917 - Vaknat på fel sida..

Idag har jag vaknat på ordentligt fel sida...

Är ledig idag, och vaknar av att VC ringer 8:20 en skitgrinig gammal kärring , jag säger att jag vill prata med läkare blaha blaha för mina provsvar...

Till svar får jag inprensip, Jaha, jag ser att det här är fel på dig och du behöver komma in o ta fler prover (oh så underbart, jag som verkligen älskar det) Då får jag frågan Kan du komma idag?? (Dom har öppet till halv nio).
Svaret blir givetvis, nej, jag har precis vaknat...

Hmm... JAHA OKEJ, men du måste komma in o ta nya prover innan hon kan ringa dig (två dagar före gick det kalasbra att ringa UTAN jag har varit o tagit några prover före igen).

Jag börjar kanske muttra lite om att jaja okej... Men är det så att jag ska höja min levaxin dos?? NÄ, Det tänker inte jag svara på, det får du ta med Läkaren (som inte kommer ringa förrns om en vecka) JO TACK SKA DU HA SKETNA VÅRDCENTRAL!

Snart ska jag äta frukost, o förhoppningsvis bli på lite bättre humör, sen ska jag ut o gå i ca en timme o förtidsrösta, min plutt gjorde ju det redan igår...


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

dumma jävla VC överallt. :(

2010-09-18 @ 23:43:23
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0