Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100915 tredje o sista för dagen=)

Sådär, på lite bättre humör än vad jag har varit tidigare under dagen...

Har bakat sockerkaka, då min plutt inte tyckte om att det var så mycket choklad i den jag gjorde igår så gjorde jag en ny idag utan choklad=)

Fixat lite käk med, som vanligt tyckte jag om det och min andra hälft tyckte in om det...

Blev iaf fisk, med potatis, ärtor och sås...

Smaskens serru, blir matlåda till jobbet med i morgon...

Japp, jobba imorgon igen, gött, en dag=) sen är jag ledig i tre... LYX SCHEMA=)

Vår lönespec ska komma nu i dagarna med, vet inte om det är på måndag kanske? Hmmm, spännande=)

Nähä, dags för idol!

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

löne speeeeec... men de dumma är att när man får den, har man ändå inte pengarna förrän flera dar senare.. :/ haha.

fiiisk o ärter! fan så gott.

2010-09-17 @ 02:24:07
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0