Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100911

Tadaaa, nu har jag ju faktiskt inte bloggat på flera dagar... Har jobbat, har ett sjudagars pass som jag jobbar nu... (hur enkelt som helst tycker vissa) och ja det är säkerligen inga problem...

Där ljög jag, det börjar kännas en aningen nu... är inne på min femte arbeta dag, jobbar söndag o måndag också, skulle egentligen jobbat tisdagen men jag tog semester...

Frågan om det är lagligt? Nja, beror på hur man ser det, jag var och sa till om det, och då fick jag motfrågan, känns det inte okej för dig då byter vi givetvis. Och smart som jag är så sa jag givetvis att nä mig gör det absolut ingenting, för det var min känsla just i den stunden...

Om jag ångrar mig? Både ja och nej, det är en utmaning, och jag älskar utmaningar=) det är lite tufft, men livet är då inte en dans på rosor, jag är lite trötter bara, o inte orkat blogga så möe...

Så slutsatsen blir återigen, jag har en fantastisk arbetsgivare och jag önskar att alla skulle få chansen att få en minst lika bra arbetsgivare som jag har!
För det finns jävligt många rötägg till arbetsgivare också, t ex jobba utan OB tillägg, inte betala ut någon sjuklön, på anställningsintervjun så låter det som guld och gröna skogar när du börjar så gäller det att slita arslet av dig för absolut ingenting!

så gnällt lite på det=)

Jaha, idag ska jag ta bussen ner till jobbet för jag har sådan träningsvärk att jag faktiskt inte tyar att gå min kvartspromenad, så vi drar ner den till fem minuter istället...

Lagom luddigt inlägg, men smälla man får ta ibland serni=)

Nu ska jag klä på mig o strax bege mig mot jobbet...

Kommentarer
Postat av: DONKEN

det var i morse, det ja.. :P slutar vid 16 idag då?

du får vara med i min tävling, det lovar jag dig. :P

tror du kan tycka det är himla skojjigt, o sitta o pyssla massa. :P



ja bara du får pengar för det, så. :P

(jobba för mkt då alltså)



kirby och sån skit, dammsugarförsäljning, gör aldrig någonsin nåt sånt.

där kan man snacka att de lovar tjockt o håller.. nada. typ! :P

ja du vet ju. jävla skitgrej också som låter för mkt, och den tog sönder din matta dessutom... ghahh.

2010-09-11 @ 14:38:58
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0