Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100906

Ja eftersom jag vart lite dålig på o lägga upp bilder så kommer här några ifrån lördagen o söndagen...:)

Det är maten vi käka i söndags, färsbiffar med klyftpotatis o sallad, jäkligt mumsigt får jag nog lov o säga=)

Världens underbaraste sambo i lördags=)

Sötaste Jenny=)

Tok Nadia=) o Jimmy ser det ut som i bakgrunden

Ida o hennes sambo Jimmy.

Förrätten som jag gjorde i lördags... TYVÄRR så glömde jag o fotografera allt annat=) fy skäms på mig=) Men gott var det tycker jag iaf=)


Sen lite senare kanske redan idag så tänkte jag lägga ut bilder på presenterna jag fick (trots att jag sa att det enda ni ska ta med er är hungriga magar o glatt humör).. Sikka tokbollar=)
Men roligt var det, tycker jag iaf=) Och maten blev helt okejig bra=)


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2 barnsmorsa 2 be

ingen sås, i söndags? :P

bea, eller ngt...? :P creme fraiche? :P



fasen så goooooooooooooooooott. jag kommer hem till dig o äter trerätters, anyday.

(anyday är lite flexibel, känns som att det liiiiksom hör ihop direkt i anslutning med bensinpriser, hushållsekonomi och liknande...)

:'(



men jag VILL iaf! :D

vad är den lilla såsen där, på förrätten för ngt? SOYA? det heter våra grannars hund. :P

jaaa, de är vietnameser. who knew... :P

2010-09-07 @ 10:51:43
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN- 2 barnsmorsa 2 be

ska skriva om både lånet o dejten strax, med bilder o allt, även på maten. hehe :P

2010-09-09 @ 22:46:39
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0