Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100904

Eftersom jag är totalt stendöd och inte kommer på någon roligare rubrik så får det bli dagens datum... Brist på annat=)

Vaken är jag, ska fixa med mina blommor nu, sen så ska jag se till att vi får i oss lite frukost innan det är dags att sätta igång!

mitt "största" problem är nog att jag skulle behöva komma in i duschen för en halvtimme sedan för att håret ska hinna torka, problemet med det är att jag har massa grejer som jag skulle behöva göra INNAN jag duschar...

Men det löser sig det med serrni=9

Hade en massa mer som jag hade tänkt att skriva men så lite som kommer ut nu när jag sitter... Behöver jag säga att jag är trött??

Förresten anneli, du som tyder drömmar! TYD DETTA=)

Jag drömde om mamma inatt, var ett tag sedan nu, men drömde att hon var här, pratade med mig och sådant här, sen häromdagen så när jag o peter satt i vardagsrummet så lutkade det rök, kom som en puff lite då och då.. vet du varför?


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

ooow, vad roligt! :D

röken kan ju vart nån granne som stod vid nån ventil eller sådär, men drömmen, vad sa hon till dig?

när man drömmer om de som gått bort, så är det DE på riktigt som har nåt att säga till en.

så vad saaa hon? :D

dvs, hon "hemsökte" dig i din dröm, men jag hoppas och tror att det var på ett mycket trevligt, välkommet och vänligt sätt.

2010-09-06 @ 01:11:36
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0