Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100903

Oj, idag har det vart dåligt med bloggandet, skärpning i helgen=)

Har varit toktrött idag, när jag kom hem så somnade jag efter en stund framför tvn... (UNDERBART) sen fixade jag i vardagsrummet så nu är allt utom dammsugningen klar där ocskå...

Imorgon blir det att hjälpa till att ta undan poolen, slänga blommorna och ersätta med tokigt fina ljuslyktor, städa sovrummet, hämta nadia, duscha, fixa maten o lite sådant.. Med andra ord, full RULLE=) I LOVE=)

Längtar som bara den tills i morgon, vi ska köra igång vid sex, men ska hämta nadia på stan redan klockan tre=)

Hur mysigt som helst hoppas jag att det blir, ska försöka att komma ihåg att fota maten o lägga upp sen! Om någon är intresserad så lämnar jag gärna ut recept o sånt med sen=)

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2 be

ja, fast bara om det ser aptitligt ut. haha!

fotar du slaskhinken, så är jag faaan icke intresserad. haha! :P



ooow, jag vill också fixa med lyktor och balkongen och vinterblommor o krukor o annat, o slänga den andra döa blomman. eller plantera om den inomhus, för jag tror faktiskt den skulle klara vintern om den bara får vara inne. :)

2010-09-03 @ 23:53:13
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0