Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Tips om dålig sida...

Jag har ju beställt en ny mobiltelefon, Nokia N8 skulle komma i oktober... (Jag beställde i September) HELT Okej, med tanke på att telefon ska släppas precis nu...

Efter många om och men och massor av mailande till www.mobilgiganten.se så får jag veta att min mobil inte kommer förrns i DECEMBER...

Jaha, jag blir inte jätteglad över detta besked, vem skulle bli det när man har sett fram emot den sen jag såg den första gången innan sommaren...

NU fick jag min mobilfaktura ifrån min operatör... Då har dom redan lagt in avgifter för förlägningen av mitt abonemang... Jag skulle inte haft något emot det OM jag skulle fått min mobil i oktober för då skulle det ju vart rätt och riktigt... NU kommer den i December... Så jag får betala för min mobil bra stund innan jag får min telefon...


Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

NY operatör också, så du har två olika nu? fyfaaan, ring o klaga eller säg upp det ena, eller nåt. dumt om de är 3 mån upps.-tid... :/



TACK! buda på den? så det kommer igåång lite. :P

jag ska ju bli känd med, å då kan du ju skryta om att du har en tvala som jag gjort... hehe.

passar perfekt i hallen härhemma, så gissar på att den passar perfektare i andras hallar, där folk har mer vita möbler o dyl. ;)

pöss

2010-10-16 @ 12:20:12
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0