Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Dagens snodda lista (och nästan rubrik...;) )

Utseénde

1. vilken ögonfärg har du: mörbruna
2. hur lång är du: 165 - 166 typ
3. vilken hårfärg har du: Mörkbrun
4. långt eller kort hår: långt
5. piercingar i anisktet: Nada
6. vilken ögon färg skulle du vilja ha: Jag trivs med min ögonfärg..
7. hur lång skulle du vilja vara; 168 :P
8. vilken hårfärg skulle du vilja ha: Lika som nu, fast färga utväxten..
9. vill du ha kort eller långt hår: långt
10. skulle du vilja ha piercingar, isf vart: Ville tidigare, men inte längre





Senaste du
11.  åt: Riskaka o filmjölk

12.  drack: Kaffe

13. du fick sms av : Peter
14. du skrev sms till : Peter
15. Du sa: Jag är inte hungrig just nu
16. kramade: Peter
17. kysste: Peter
19. du spydde: Oj, det var längesedan
20. du skrattade: Igår


kärlek



21. är du singel: Nä
22. ditt förra förhållande va med: Stans rikspucko...
23. ditt längsta förhållande: 3,5 år
24. med vem: Den dåvarande

25. är du kär: Utan tvekan ja

26. är du oskuld: Definitivt...;)
27. gillar du någon just nu: Mer än gillar
28. hur många seriösa förhållanden har du haft: 3
29. vill du vara singel: Näe..:)
30. vill du gifta dig: Någon gång
31. Vad heter din nuvarande Pojk/Flickvän: - Peter


vänskap
32. de som vet mest om dig: Peter , lillen
33. den vän som du har kännt längst: Miss donk
34. din bästa vän: Oj, det vet jag knappt
35. någon du saknar att umgås med: Mina gamla vänner
36. en av dina bästa killkompisar: Peter, både min västa vän och min största kärlek=)
37. någon kompis som bor långt ifrån dig: Ida, Anneli, lillen, lindah, mammika
38. den du har mest minnen med: Mamma...<3
39. bra vänner du inte träffar ofta: Ida, Anneli, lillen, lindah, mammika
40. har du någon gång varit vän med någon som du inte tycker om nu: JA

övrigt

41. musiksmak: Allätare nu mer..
42. galen eller lugn: Lite båda och sådär..
43. har du någon gång hört att du sjunger bra: NÄHÄÄÄ=)
44. dricker du alkohol: Väldigt sällan
46. har du hört att du borde bli modell: Näe=)
47. något speciellt du alltid har på dig varje dag: Trosor?

50. vad tänker du på just nu: Minnen...;)

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

Annelieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee..

ju. :P om du meeenar mig, men så egoistisk får jag välle ändå vara att faktiskt antaga detta :P



haha, sicken kul text :P oskuld vare ja, tills ni gifter er. du är ju jungfru, så vad annars finns liksom? :P

pojk o flickvän var där ja men inge fru inte. haha... lista för små fjortonåringar misstänker jag. när man gillar folk, hit o dit vettö. :P



aj miss jöööö ju.

pöss

2010-10-10 @ 20:50:36
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Mammika

Lite för långt iväg Johand!!!!!!! missing

2010-10-11 @ 06:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0