Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101021 - Torsdag

Torsdag idag, sista dagen innan långledig helg för mig... Ganska skönt då jag har dragit på mig en förkylning... Som dom flesta vet som känner mig så (sedan femton års ålder) sätter sig min förkylning först och främst i halsen, vilket gör att jag tappar rösten...

Inte det bästa med tanke på vad jag arbetar med... Men det får gå, jag har ju faktiskt turen att ha arbetsuppgifter som inte kräver röstresurser också...:)

Vad händer annars idag då? Inte så mycket som jag vet just nu iaf, ska strax åka till jobbet sen blir det nog en allmänt lugn kväll ikväll, tanken var ju att jag skulle tränat igår o sprungit idag... Det blir det inte.. Måste bli lite piggare först, men sen så, sen jävlar är det bara på att igen..

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

woho, det är balls i dig ;)

jaa du fattar vad jag menar. och ja, jag har nog hört en eller ett par gånger då du tappat rösten vad jag minns.. :P

2010-10-21 @ 10:35:41
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0