Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101001

Ja ett till inlägg får det allt bli idag...

Vad har jag gjort idag då? inget vettigt alls känns det som... Tränade lite, blev dock inte så mycket behöver träna säkert en femton timmar om dagen för att lyckas... Ja ibland känns det som så...

Någonstans måste man ju börja... Eller hur?

I morgon blir det nog rusta en vända.. Dom hade visst billigt tvättmedel där...:)

Min bebis var i tidningen som sagt... Detta var inte pga av någon tävling eller så... Näe utan det var ett fotobevis på vilka fruktansvärt dåliga trottoarer vi har på vissa ställen...

Ska se om jag kan få bilden o lägga ut den här på bloggen må tro? någon som är nyfis?

Strunt samma om ni är nyfis eller inte, jag är stolt=)

Så här kommer bilden...



Hon ser inte jättelycklig ut att vara med på just denna bilden min lilla prinssessa....

Hursomhelst, så går det inte att gå på dom trottoarerna för dom är värdelösa rent ut sagt, buckliga och ton med gräs på dom... som kanske syns...

Peter som har tagit bilden

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

skrev han en arg insändare dårå? eller hur hamnade er bild i tidningen liksom? :P

jaa tårtan va himla god. ska ta med den o bjuda på, påväg till ullared imorn. hihi! ;)

2010-10-02 @ 01:04:21
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0