Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100914

Oh, satt o kolla i ett reklamblad ifrån ÖoB och upptäcker att NU har julmusten börjat säljas..(Det är absolut min värsta farhåga, då jag älskar julmust och skulle kunna dricka det femtioelva gånger om dagen) Men eftersom jag försöker förändra mitt liv och göra det lite mer sundare så har jag en dag i veckan då jag faktiskt får käka lite gotte o sånt..

Om det går bra? Det går kanon, idag är det torsdag, och inget godis är inhandlat sedan i fredags! Så ja jag tycker det har gått över förväntan bra, jag är stolt över både mig och min sambo! Vi kommer fixa det här galant tro jag!

Dessutom så har jag gett min sambo en morot nu... När han har loosat 30 kg så ska jag ta ut han på en ORDENTLIG shopping runda, där jag står för allt! Där han får en chans att faktiskt uppdatera sin gaderob, köpa lite snygga kläder och framförallt få känna på känslan av att kunna gå in i en butik och känna att han faktiskt kan köpa precis det han vill ha!

Ibland är jag en bra sambo jag med... Faktiskt...;)

Sitter och funderar lite på vad vi ska göra i helgen, jag är långledig i helgen och funderar på att göra någon form av romantisk kväll på lördag, laga lite god mat, tända lite ljus och bara ha det mysigt! Känns som att vi knappt har träffat varann på flera veckor.. Jag har jobbat kväll, sen är jag halvt stendöd på kvällen när jag kommer hem.. Då blir det inte mycket gjort om man ska vara ärlig... Så då får man ta den tiden man har och göra något bra av den, eller hur? För jag tycker ju om honom, i massor!

Idag ska vi en vända till min sambos styvpappa som fyllde år igår, trevligt, jag har inte varit där på flera månader så det ska faktiskt bli riktigt trevligt att åka upp dit en vända..

På fredag slutar jag lite tidigare så då tänkte vi ta en tur i skogen och springa lite o sen nästa vecka så har jag en megakort vecka ( jobbar bara tre dagar, ledig fem...:D) Så då är tanken att det dels blir gymmet o sen en tur i skogen!
Fy satan vad bra vi är ibland...:)

Ha det gottans, nu måste jag göra mig klar för jobbet!

POK

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

ojoj här händer grejer emellanåt, du :P

ja jag får hoppas på det, de är ju typ 11 dagar kvar på det jag la upp först. sååå vem vet. :P



jag hoppas bara att nån jäkel kommer buda massa på skärmen, för den är ju så jäääkla tung. eller så. att skicka med post iallafall.

2010-10-14 @ 10:03:57
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0