Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Fy skäms

Så dålig är jag ta mig *pip* på att blogga... Det går lite upp o ner lite hit o dit... men oftast rätt så dåligt...

Ska försöka bättra på mig... (Hur många gånger har man inte sagt det då)

Har gjort en del framsteg iaf, har simmat tre dagar denna veckan, helt klart bättre än ingen, så totalt har det blivit 110 längder.. Nä det är ta mig fan inte så dåligt för en heffa klump=)

Nästa helg så ska vi iväg på födelsedagsfirande i dalarna... Bara över kvällen sådär=) Ska bli riktigt riktigt skoj!
Så det så=)

Försöker tappa fem kilo innan jul... Undras hur det kommer gå... jag håller tummarna... Hårt...

Till o med börjat använda mig av ett sånt där program på datorn... Hälsovakten hette det visst... enligt den med bara bad o simning har jag förbränt ca 600 kcal... Ja det är skrattretande... Men det är bättre än inget alls... Ska tydligen äta ca 1800 kcal om dagen... har ätit 1400 idag... Men vadå, jag kan väl inte vräka i mig något mega maffigt bara för att komma upp i det som det ska vara...? Nä det köper jag inte...:)

Är så glad för att Idol Allstars låt All i need is you ÄNTLIGEN finns på Spotify=)

Den är grymt bra, har ni inte hört, så lyssna!

Nu har jag inte mycket mer vettigt att berätta? tror inte det iaf=)

Fått min nya telefon har jag ju=) Hjälpte ju o gnälla... jättemycket... Så är SUPER nöjd! Och den är så fin!

Så här är en bild på den, min är iofs mörgrå=) men en exakt lika dan!



Något av det bästa med denna telefonen är att den är repfri, det går inte o få några repor på den, går inte att få färgfläkar (tappar färg) och det är jag så jäkla glad för! en bra kamera, bra blixt o en jäkla massa sköj o göra med! kan väl inte bli bättre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0