Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101114

Grattis alla papper på farsdag...

Vad har hänt idag då? inte mycket alls om jag ska vara ärlig, tagit det ganska så lungt, vart o letat efter farsdag presenter till min sambos styvpappa o hans pappa... Gick fingemang, hittade något till båda dera...:) Måtte dom bli glada bara=)

Har fightats med mina så kallade buskar till ögonbryn... Vet väl inte om reslutatet blev det bästa (ja jag är 24 år gammal och det är första gången jag faktiskt noppar dom själv) Men har bestämt mig, kan man ändra en så stor del av sitt yttre ( ja all mina kilon som ska bort) då tänker jag banne mig göra annat också så jag faktiskt får känna mig bekväm med mig själv, nä jag är ingen snygging men va fan, man kan väl försöka göra det bästa åt situationen eller?

Så sagt o gjort, köpte en pincett o noppade o noppade, resultatet är diskuterbart...;)

Men då gör vi det bättre tills nästa gång helt enkelt=) man kan inte vara bäst på allt på en o samma gång=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0