Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

101105

Tyvärr fru donk jag kommer INTE lägga ut bilder före och efter... så illa såg det ut före...:)

Har vart o köpt simkort till mig o min sambo idag, hade turen att det faktiskt gick o få dom via autogiro, vilket gör att kostanden varje månad blir ganska så låg och vi kan simma hur mycket vi vill... är det inte perfekt så säg??

Idag blev det 42 längder, tänkte vi skulle stanna där ett tag o försöka få upp farten istället på dom 42 innan vi ökar igen...

Bubblade gjorde vi med sen, HELT UNDERBART

Dom har som ett litet äventyrs land precis där så där finns två varma bubbelpooler, en sådan ström grej, sen kan man simma ut om man vill, och sen finns det där man kan stå och bubbla och ja sen finns det lite allt möjligt, och en 25 meters bassäng där vi simmar...

Kommentarer
Postat av: DONKEN- 2barnsmorsa 2be

efter-bilderna då? ;) haha... eller är du inte klar än kanske? 42 gånger 25, va blir de..

1050 nåt sånt va?

tusen räcker väl, om man gör det nån/nåra ggr i veckan, tycker jag allt. Jag och emelie körde ju på stenhårt där ett tag, o då simmade vi tusen varje gång men det gick mkt snabbare efter ett tag. :p



http://rumptott.blogg.se är hennes bloggadress. :P

2010-11-06 @ 00:51:50
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0