Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Imorgon

Imorgon börjar allvaret, ska upp vid halv sju, börjar jobba vid åtta, ska träffa nadia vid halvåtta nere på stan... Det känns bra, riktigt bra till och med, lite nervös men annars så...

vart ute och gått med stavar idag, och med sambo och med hund, mys mys, försöka få till flera sådana tillfällen nu när jag får bättre tider, är oftast ganska stressad innan jag ska iväg till jobbet, även jag jobbade kväll tidigare så kände jag aldrig att jag riktigt hann göra något innan, nu börjar det med fem veckors utbildning och då dagtid, så då hinner jag iaf på kvällen...


Så ere...

God natt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0