Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Crusing

Yess, var på crusing igår, vi var la nere en två vänder, första vändan var hunden med, hon tyckte inte det var så mysigt.... Så vi körde hem och lämnade henne igen,sen ner en vända till, dessvärre hade det börjat bli mörkt då så jag fick inte så mycket bra bilder däremot fick peter det, när tid och ork finns så ska jag till och med försöka lägga upp lite bilder hade jag tänkt...

Mensvärk har jag, så utav helvete, och helt jätteallmänt död... Nä men än jätteallmänt död, ingen ork alls överhuvudtaget...

Men det går la över det också... Om en vecka eller så=)

Idag har jag inte gjort så där värst mycket, som sagt, är lagom död, funderar på att lägga mig och kolla på någon film...? Mmm,,, vi får se... tvättstugan ikväll....

huaa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0