Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Söndag...

Riktigt slappar söndag hade jag först tänkt mig ha... MEN ICKE! det lär bli att åka iväg o träna sen... Har ju bara tränat en dag på hela veckan... Ja lagom dåligt av mig, väl medveten om det...

Midsommar nästa helg, vad händer då? Inte en aning, ingen aning alls än så länge, har frågat peter en sisådär femtioelva gånger men han vet inte han heller..

Ja något blir det nog tids nog!

Tog mitt första samtal förra veckan hes som en gnu var jag, men var bara tvungen att ta ett för jag så himla gärna vela det=)

Nu denna veckan så är det full fart, nu är vi klara för telefon sägs det=) Och jag riktigt längtar faktiskt... Känns riktigt riktigt skönt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0