Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Snodd lista ifrån lindha.webblog.se

Lever du med något som du ångrar?
Ja, fast jag försöker leva efter att man inte ska göra det.

Vart ser du dig själv om ett år?
Fast anställning, har gått ner delar av det jag har gått upp, lever med dom jag tycker om som tycker om mig tillbaka.

Vad betyder mest för dig?
Min hund, min sambo, mina vänner

Singel eller upptagen?
Upptagen

Vill du ha ett förhållande?
Jag har ju redan ett...:)

Redo att gifta dig?
Både ja och nej

Vill du ha barn?
Ja


Vad tycker du om homosexuellt giftemål?
Varken ut eller in...

Rasism?
Nej

Abort?
Nej!

Krig?
Onödigt

Slåss?
Tar jag avstånd ifrån

Om du fick välja vilken bil som helst, vilken skulle det bli?
En Volvo C70 som är rosa och har nummerskylten "The Queen" det är min drömbil det=)

Vad tycker du är avtändande?
Fötter!

Vad attraherar dig?
Ögon

Vad tror du gör ett bra förhållande?
Ärlighet, kunna vara sig själv, respekt

Vad tror du förstör ett förhållande?
Lögner

Ett minne som du saknar mycket?
Massor med min mamma

Bästa händelsen under veckan?
Jag tog mitt första samtal på jobbet=)

Förlåter du för lätt?
Tyvärr gör jag ju det :(

Favorit dricka?
Olika, beroendes på humör, väder, vind osv... så allt ifrån cola,vatten cola zero till vin..

Festar du mycket?
Extremt sällan

Vad tycker du om droger?
Slöseri med livet

Hur mycket fyller du nästa gång du fyller?
24

Saknar du någon?
Ja

Är du kär eller tycker du om någon just nu?
Ja

Är pengar nyckeln till lycka?
Nej, du kan vara fattig som en råtta men lyckligast i världen, sen kan du vara rik som ett troll och extremt olycklig.

Senaste missade samtalet?
Jaru...

Sista personen som du ringde?
Nadia faktiskt, skrev först sambon

Vad står det i ditt senaste meddelande?
var något mms på något, har inte mobilen här...

Har du kysst någon den senaste veckan?
Vad tror ni?

Vad lyssnar du på?
Sambon som pratar om massa nyheter som har hänt i malmö just nu

Vad har du för planer för kvällen?
Vara tyst, dricka honungsvatten, kolla på film

Vad irriterar dig?
Negativa människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0