Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Helgen och dom senaste tre veckorna....:P

Ja har gått en sisådär tre veckor sedan sist jag fick för mig att jag skulle skriva ett inlägg... Så här kommer ett nytt=)

Bröllopp igår (osäker på stavning) hur mysigt som helst, brudparet var jättefint, maten var verkligen toppen, nä mer än toppen helt suverän!! det var så gott, bra musik, trevliga människor och ja allt bara var kanon! All lycka till dom i framtiden!=)

Dom senaste tre veckorna har vart väldigt fullt upp, började ett nytt jobb, och det har vart en sju helsikes massa nytt o lära sig, mycket intressant men mycket mycket nytt..:)

Börjat träna med, vi tränar 3-4 gånger i veckan och dom dagarna vi inte tränar försöker vi gå lite längre promenader med hunden, so far so good=) ja jag är lite stolt över mig själv ja... O anneli, eftersom du inte har facebook så ser du inte att jag tränar, så då får jag skryta lite här också=)

Självförtroendet på topp?? Ja ibland iaf...:P

Det känns som det är tusen miljarders triljarders grejer som har hänt, men jag kommer knappt på hälften av allt jag hade tänkt att skriva=)
Smidigt va??

Ja jag hoppar fram o tillbaka hit o dit, jag är väl medveten om det=)

Sitter o flundra på vad vi ska göra på min semster har en vecka nu i sommar sen har jag 13 dagar till att ta ut sen till hösten, skulle vart kul o åka ner o hälsa på, men känns som man aldrig pratar med någon där nerifrån längre? Och sen är det så att det är aldrig någon som kommer o hälsa på mig, utan bara jag som kommer och hälsar på dom... Men vi får se vi får se...

Ska köpa nya skor på torsdag, nästa torsdag... Men inte vilka skor som helst, utan ett par grymlingsfina Nike Air träningsskor... Där kan man ju prata om att gå på moln=) jisses, galet sköna var dom, och ja jag har en massa skor, men inga riktigt bra träningsskor, så jag förtjänar ett par sådana...

ja lite tok blev det och jag ska försöka bättra mig på att skriva lite mer ofta än var tredje vecka=)

Kommentarer
Postat av: DONKEN

joooh, men det är ju så fasligt lååångt dit. tyvärr. :(

så jag hoppas ändå att du kan ta dig till värnamo iaf, retsen kan du skita i. är närmst hit ändå, höhö... :)

nä kanske ida och co i ljungby du vill träffa med? i dont know.. :P



duktig du är som tränar! det gör då iiinte jag. haha... joo lite på wii. skaffade ett förra veckan. hehe :P är det fint väder där borta?

pöss pårej frugis!

2010-06-20 @ 12:21:37
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0