Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Vaken...

Ja gudars vad jag sover ibland... Men göttans var det=) lite stel, men utvilad=)
Idag har det blivit lite mildare ute, har iofs börjat snöa igen bara för det, men hellre två minus och lite snö än 20 minus och tre meters snöhögar överallt! Ja så illa är det!!

Blev glad när jag läste min frus kommentar ifrån igår i mitt förra inlägg! Sötaste hon hon är!

Ja så är det!

Så vad händer idag må tro? Lär få börja planera vår resa ner och hem lite närmare snart kanske? Är ju en del som ska fixas tidigare! Typ jobb jobb jobb jobb, och sen läkare gånger två, sen telefontid med läkare (Oj vad jag låter gammal ibland) Men det ska nog bli bra tror jag, vad är det mer då? Lite helg lite ledighet, lite packande, lite annat pjox.. Men det är ju inte idag... Hmpf, det är ju i veckan det ju!

Vad ska jag göra idag då? Har börjat tröttna lite på sims just nu känner jag, kommer kanske tillbaka men just nu är jag lite halvtrött på det, kan inte sitta och spela det i fyra fem timmar...

Får väl ta mig i kragen och ta med mig gubben,stavar och hund ut på en promenad kanske? Ja det känns faktiskt ganska lokande, låg och funderade i sängen tidigare om jag skulle ta och träna med... Känner jag mig kanske inte fullt lika taggad för, men den som lever får se...;)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

auuuwh, vad bra :D glad blir jag. får messa mig om lite när det blir, o lite sånt, så att jag är hemma, bara... :P och jag HOPPAS innerligt att ni kör bil, så att ni mellanlandar här. är väl ändå på vääägen, va? jaojao, sparka mig i ändan att jag också ska ut o gå, faaan jag bara sitter på ändan hela dagarna, och är jämt trött. Jag vet ju vad jag kan göra åt det- äta och vara ute ordentligt. men ändå sitter jag bara o bloggar när pajkarna sover eller sover/jobbar. humhuuum. pöss!

2010-01-17 @ 22:49:32
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

hehehe :D TACK säger han. :D hihihiih... pöss!

2010-01-19 @ 19:15:32
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

näääär, vilken dag? :P pöss!

2010-01-19 @ 23:26:17
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0