Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Träna,tvätta,baka,duscha,sola...

Ja rubriken säger la allt? Nu när jag suttit ner i fyrtio minuter och faktiskt tagit det lite lungt så är det strax dags att börja tvätta, däremellan ska det bakas, när bakningen är klar så lär jag få träna en stund, sen ut till tvättstugan och flytta tvätten från tvättmaskinen till tummlaren, och sen ska jag försöka ta och sola en fyrtio minuter med innan det är dags att vika all tvätt och bädda rent i sängen...

Gud vad jobbigt det lät i mitt huvud... Nä troligen är det väl kanske inte så jobbigt... Jag som är lite lat må tro??

Ja, är väl gött när det är klart, och sola är ju UNDERBART!

Näe, inte har jag tid att sitta här och degar, har tvättstugan om sisådär en fyra minuter....

Puss och kram sig


Och på måndag, då gäller det, SMÅLANDIA HERE WE COME!;)

Kommentarer
Postat av: DONKEN

a men tisdag hit va?

fan va du själv ä duktig också! :D

2010-01-21 @ 19:04:02
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0