Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Toppen dag...

Ja, ITS A HALLELUJA MOMENT, jag tänker börja blogga om något glatt=)=)

Hahaha nä, men är glad, känner mig bra, känner att dagen har varit riktigt givande faktiskt, gjorde en dunder comback på jobbet idag, mer än dubblade mitt resultat ifrån igår, och det är då inget att gnälla på heller... Inte om du frågar mig iaf=)

Pratade med läkaren idag, bokat telefontid tills imorgon, då får hon svara på alla mina sju miljoner frågor och några till... HAHA=) Nä men både på provsvaren ifrån söndags, och även om min levaxin tjosan hosan som tydligen fortfarande inte låg rätt, fast dom sa ifrån början att det bara var en liten förändring... JO... Men visst... Jag började på 25 mg och äter idag 125 mg och kommer troligen få öka det till 150 om jag känner dom rätt... Men, huvudsaken är väl ändå att det blir bra till slut, att jag får må bra osv.

Vad har jag mer för vettigt att skriva då?

Inget tror jag=)

Och du frugan, skithäftig frisyr, passar dig perfan!


Kommentarer
Postat av: DONKEN

Hähääää, tackarrr! :D om du menar tuppkammen... ööh. ;) men åå, dumt o öka. men bra om de funkar, såklart. pöss!

2010-01-13 @ 22:41:55
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0