Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Svar till frugan, sjukgymnastik osv...

Jag har varit lite dålig på att blogga, även skrivet vad det blev för mat, i ehm... tisdags blev det kyckling med kokt potatis och gräddsås och morötter, (gudars vad gammal jag låter) Och sen i onsdags så blev det hembakt pizza, igår blev det vitlöksbröd och köttförsås (ris för goses del)

Har hänt massor senaste tiden, bodelningen kommer ske den 25:e kan ju bara säga att jag känner sådan otrolig lättnad, ett års kämpade snart över? Tänka sig, 2010 börjar bra, förbannat bra för min del.

Var och tog prover igår med som vanligt, och fick veta att jag låg precis på gränsen så förhoppningsvis slipper dom mig ett tag=)

Sen var jag hos sjukgymnasten igår, jättesöt och jättetrevlig sjukgymnast som först bara pratade i ca 40 minuter och så kom vi överens om att jag ska försöka sitta ordentligt lite mer än som en banan och att jag ska försöka gå med mina stavar ett par gånger i veckan iaf, och det tror jag att jag klarar faktiskt.. Eller nä, jag vet att jag klarar det=)


Om sisådär två tre timmar så kommer goses föräldrar hit och hälsar på, funderar på om jag ska baka något? Ska städa iaf... och duscha, funderar på att dra en sväng till solariet med... Den som lever får se=)

Hmm... Sjukt jädrans dundernöjd med min spikmatta jag fick i julklapp, alla som har någon form av whiplash, eller bara ont i ryggen, köp en sådan, den gör underverk! då menar jag verkligen UNDERVERK!!!

Nä, dricka upp det däringa kaffet och börja städa må tro??


Puss o kram!=)


Kommentarer
Postat av: DONKEN

uhm, vilket var svar till mig..? maten kanske.. haha. fan va skönt med den 25e, slippa oroa dig nå mer över sån skit. :) pöss på sig

2010-01-08 @ 17:00:52
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0