Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Otrolikum...

Jag är vaken... Kan iofs bero på att telefonen ringde vid halvnio imorse, kunde inte sovai går heller, somnade väl vid tre tiden tror jag efter MÅÅÅÅNGA om och men, låg och vred, vände och hade mig, till och med gosnosen bad mig sluta vrida på mig... Men det gick ju inte sa jag... Jätteknas var det, men så är det ibland, smällar man får ta eller??


Ringt till dietist idag, så den 20 ska vi dit, känns riktigt bra faktiskt... Äntligen..

Vad händer mer då? borde åka iväg och ta prover... Lär bli imorgon då dom bara har öppet mellan 07:30-9:00 Vansinnigt tidigt om du frågar mig just nu, tokia tider också iofs eftersom man i regel får vänta hur länge som helst när man kommer dit... Men men...

Det blir ett problem imorgon istället...

Har bestämt mig för att stanna inomhus idag, det är nästan 20 minus grader ute, det är inte humant att vara ute då, kommer iofs bli många men snabba runder ute så prinssessan får kissa....

Hon går trots allt före...

Ska försöka få hjärtski att skicka över lite bilder till mig nu som jag kanske kan lägga upp med här sedan...:P:P

POK!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

iujja., jag hade lätt dygnat om man ska va där 7.30.. :) sovit sen.

Men du har ju jobb, vävl. vilka tider jobbar ud å så? pöss

2010-01-05 @ 20:12:33
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0