Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Nyåret...

Ja nyåret var fantastiko roligt, pratade med lillen som jag alltid gör flera gånger om vi inte umgås, vilket vi inte gjort dom två eller tre senaste åren...=( Saknar min lillen... Kan vi liksom inte krympa sverige, förinta dom onda och börja umgås igen? Tänk vad bra det skulle varit=)

Hursomhelst, nyår var fantastikst kul, maten blev bra, gjorde bruscetta, gjorde fläskfilé och hallon och choklad mousse, det mesta enligt GI ta mig tusan, inte för att det kanske var direkt meningen, men gjorde inget heller...

Ja strunt samma...

Och du annelie, du vart jättesöt på dina bilder, en aning chockerande möjligen men jättesöt!!


Vad gjorde vi mer igår då må tro? stressade runder som två knasbollar här hemma, var väl kanske inte jättestökigt men ändå massa, mat skulle fixas, hunden skulle rastas, sen är hon ju skotträdd som bara den...

Blev bestämt att nästa år kommer vi köpa lugnande till henne. vart så pass synd om henne nämligen...


Jaha, dagen idag, vad har den erbjudit då? Förutom en maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassa snö, jag tror säkert vi har över en halvmeter snö ute nu, snöar konstant, går man ut och skottar, ja en två timmar senare är det precis lika möe igen, så då får man gå ut en gång till.. Men vad i tusan, lite gratis motion för något som är ganska så skoj samtidigt ska man la inte gnälla på??

Har lagt ut bilder på hur håret blev när jag klippt och färgat det, känns som att dom flesta tycker det blev bra, jag är fortfarande ovan så näää jag vet inte riktigt... Är nog bra egentligen, bara ovant...

Hmm... Vad har mer hänt då? Spelat sims med expansion of course=) Jag och gose sitter och kollar på paradise hotell sådär alla avsnitt.. tog iofs litet brejk för skotta snö och ut med prinssessan och passade på att blogga samtidigt...



HAHAHAHAHA
jag kan nog snart börjar jämföra min prinssessa med donkens son, man vet aldrig vad hon håller på, nu ligger hon med en boll samtidigt som hon håller på med en massage dyna upp och ner upp och ner, hon har även kommit på den roliga leken, välta tomflaskor, ja hon välter, jag plockar upp, hon välter och så vidare... Massa tok hon hittar på, höll på att äta upp min tå när jag skulle låna hennes leksak med...

Nä slut för nu!
POK=)


Kommentarer
Postat av: DONKEN

hahahahhah!! tackar tack, du är den enda som blev nåt sånär chockad. jag ville ju ha fler: "OJSAN va najs" eller nåt. jag VILL ju chockera. Ingen som blir förvånad när jag gör nåt med håret längre, känns det som... oifs gör jag annorlunda grejer rätt ofta.. emn ändå. hahhaa ja du din lille svartvita bus låter nästan precis som vince. :P hehe. förutom att hon är en hund, och måste UT för att göra sina behov. Hehe! såg nu att du äntligen rätta mitt namn på löänken med, tummenupp för dig! låter som ett bra nyår för er också, härligt härligt. och ja, din lugg är SVINfin! :D ok, dålig tajming med det uttrycket kanske... MEGADFIN kanske blir bättre. inte nån megaflunsa som härjar vad jag vet! ;) pöss på dig älskade fru.

2010-01-01 @ 23:46:23
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0