Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Måndag...

Måndag, morgon, trött, panik, ja fan allt på en och samma gång... Snart så bär det av neråt, bodelningen idag mindre än tolv timmar kvar... Och en jävla resa ner först... Hur ska det gå? Vem kommer vinna? Vem kommer förlora?? Helt krasst så har jag egentligen bara allt att vinna, inget att förlora...

Men nervös är jag, rädd som fan är jag, kan nästan kissa på mig av rädsla, men sådant ska inte visas , nej nej, utan nu ska vi vara stark, med ett starkt yttre måtte det hålla bara.

Ohh, nä måste väl ta tag i det sista, det sista som ska packas ner och sånt där


Ha det bra så hörs vi om två dagar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0