Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Jag skulle...

Men orkar ändå inte riktigt, tanken var att jag skulle blogga lite grann, men kraften finns inte riktigt där idag...


Är så svullen överallt så det sr ut som jag gått upp sisådär tvåhundrafemtiotre kilo till..=(

Inge kul, kan det vara pga av julmust??? Hmmm... Eller för att jag inte känner mig riktigt pigger? Kaine anung...:P

Jag och hjärtski vart ute med hunden nyss, gudars vad fint det är ute, massvis med snö verkligen massvis, har iofs lite snöuppehåll nu, känns ju ganska bra... Hjärtski tog kort också hur snöigt det är här, tänkte skulle fråga snällt om jag kunde få låna den och lägga upp här...:P

Ta mig tusan, ett par rader bidde det iaf=)

God natt allesammans POK!


Kommentarer
Postat av: DONKEN

påååååwh... Vad du är söt o gullig o snäll. :D Jag hoppas han blir en vettig människa med bra moral och värderingar o sånt. :)inge knarkarunge som umgås med nazister, eller vafan. :/ inte ghettofolken heller. oj ehj fördomar! men iaf.. Jag vill han ska bli fin o snäll o lugn o bra och se tillbaka på sin barndom med glädje. :)

2010-01-03 @ 15:36:08
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

sova NU? :o äru sååå trötter..

hehe. o jag som tänkte skriva lite. :P

2010-01-03 @ 21:40:37
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0