Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Hmm...

Nej jag är inte gravid, även om det kanske lät som så i mitt förra inlägg, så är det inte så. Skriver långt, tänk det gör jag ibland jag med... Oj oj , nu kom hormonerna igen. Och nej nej, ingen bebishormongrejsemojs, utan levaxin grejsemojs för sköldkörtelskiten.

Över till något roligare, Har solat idag... ÄLSKAR, tvättar också... Ja jag vet, man brukar inte tvätta en lördag kväll... Men vi gjorde den här gången iaf... Så DU FRUGAN, där ligger du i lä lite grann... Nog för att du kan FÖRSÖKA väcka karln din.. och shaka rumpa och vika tvätt, så slipper du gå ut i femtioelvamiljoner minus grader och hämta tvätten. Det du, det slipper du!


Nä men sen samtidigt så har jag ju solat... och jag har ju ätit varma mackor... Och min karl och bebis är fortfarande vakna...:P


Kommentarer
Postat av: DONKEN

åååwh :) mys mys. inte att h'mta kall tvätt långt utomhus, men resten. :D hähä... vad är det jag ser förresten, försöker du bräcka min tråklördag, eeey? ;) hahhaa.... pöss på sig frugis.

2010-01-09 @ 21:49:04
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0