Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

God natt...

Ja, både jag och ANNELIE ska gå och sova, nu, seså, hopp i säng nu annelie du ska upp tidigt imorgon... Bebis vill ha mat då=)=)

jag ska med upp tidigt imogon, typ kvart i sex, äta frukost, duscha, kissa hunden, åka buss, komma till jobbet, logga in och jobba... mmm... Det ni...

Goshjärtski sitter jämte mig, så underbar han är, ställer upp på allt , vare sig han skulle behöva eller inte, just nu, eftersom jag har lite svårt att somna ibland, så lägger han in avslappningsmusik på min MP4 Spelare!

Ja, imorgon, då smäller det, Jobb jobb jobb hela veckan lång lång lång... Känns ganska så bra iofs...

Mycket jag vill skriva, men känner att allt lämpar sig inte riktigt på min blogg... Ja, kanske ökar läsarantalet ifrån mitt rekord på hela....7 stycken... till någon fler... Men nä, det är ändå för privat...:)

Puss och kram!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

det går ju o prata runt saker, beroende på hur kryptisk man är, hehe. men men. natt med dig och ja, jag ska sova strax, tack för påminnelsen, u know i need it. dock får vince käk av lasse tidigt som fan, men sen ska han ju ha efter det med såklart. pöss på dig!

2010-01-10 @ 23:23:13
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

SV: joooh, fast om lodisen ska sova där, kan han ju inte slå in rutan, då blir de ju lika kallt som utomhus. lirka upp låset eller nåt isf. hahaha... så du blir paranoid på andra hållet du, skrålar fastän det faktiskt ÄR folk i bilen! XD hahaa.. det gör jag typ bara med mamma o lasse. haha... o macco ibland.

2010-01-10 @ 23:40:33
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0