Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Blää...

Morr och bittermorr på tv,n utav olika anledningar så var vi tvugna att pausa Let´s Dance igår... Och när vi kommit in i sisådär halva programmet då får den dära box fan för sig att nä, nu ska jag jävlas lite... Och hoppar fram och tillbaka, tillbaka och fram, så vi fick avbryta...=( I dont LIKE=/

Så jag håller tummarna hårt hårt hårt för att det finns på TV4 play istället...

Vi har trots allt en dator inkopplad till den stora TV, n i vardagsrummet...

OM igår, goses föräldrar kom igår, och det gick bra, jag mitt fyndo skulle baka en sockerkaka, stog att den skulle vara 35 minuter i ugnen. YEAH RIGHT, den var inne i 55 minuter... Där stog jag, försökte vara en klok och vettig människa och bankar halvt ihjäl mig på den jävla sockerkaksskiten för den ville ju inte släppa heller när den var klar... Nä varför bråka lite när man kan bråka mycket...

Humörssvägningar? Hmmm... JA! Jävlar pisstabbletterhormontjosanhosan... Dom är inga roliga, men dom är behövliga iaf...


Ohh, sitter och lyssnar på Spotify på Elvis Presly (NÄ inget jag alls lyssnar på i normala fall) På In the ghetto, den är grymlings bra, hörde Tove Styrke göra den i Idol, sen dess är den fast, poff fast...


Var ute och gick med mina stavar igår, det är riktigt riktigt najs faktiskt, jag tycker om att gå med dom, tycker kanske inte lika mycket om kylan som råder ute just nu, eller att jag är uppblåst som en jävla ballong ser ut att vara i 511 månaden och väntar en elefant... Ja så känns det iaf, och det fick gose hjärtski höra igår ska gudarna veta..

Vad händer idag då må tro? Ska tvätta ikväll... Roligt va??:P Vad händer mer då må tro? Robinson är ikväll... ( Men gud, jag är 23 och beter mig som en 70 åring) Snart skriver jag väll att jag ska stika en kofta till mitt barnbarn jag inte har än...??


NÄ åldersnojja? Ja du, jag börjar nästan funderar... 1 ½ år kvar tills jag är 25? Kan det verkligen vara så att jag har åldersnoja? Nää.... Det tror jag väl ändå inte... Nä det är bestämt, jag har ingen åldersnoja=)=)


Du du du duuuuuuu, ja nu sitter jag och trallar vackert i huvudet... Till.... CALLE KRISTIANSSON- WALKING IN MEMPHIS, sen kommer ERIK GRÖNWALL=)=)=))=)=) Med flera låtar... Me like a LOT!

Oj vilket irrigt inlägg som vanligt...


Hmm... Somnade efter klockan fem idag på morgonen... Och jag som ska börja jobba på måndag... Hmmm....

Antingen så får jag ta sömntabbletter och komma i säng i tid, eller så får jag var jävligt trött första dagen på jobbet efter julledigheten.... Spännande, hur blir det månne tro??....:P

Näe, slut för nu=)

POK!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

ojoj, hormoner... pga piller..? jadu jadu frun min. hähä......! ^^ svullen? av kylan? och hormoner... hm hm. jaaadu frugan.. :) långt inlägg de blev, det brukar du inte göra. hähä... Jag vill med ha jobb snart! pöss på dig.

2010-01-09 @ 16:24:45
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0