Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

2010-01-03

Dels grattis till Linda som fyller år idag, grattis till henne


Sen satt jag och lästa donkens.blogg.se tidigare och jag förstår inte ens hur hon kan tvivla på att dom inte kommer bli bra föräldrar, eller funderar på uppfostran, jag tror och är faktiskt ganska så säker på att dom två kommer bli superbra, och deras lilla kommer bli lika go han, ja lite tonårsrevolt får man säkert alltid räkna med, men jag tror inte det kommer bli så illa, typ lite sura blickar och någon smäll i dörren någon gång om året, men nog inge mer än så.


Nä så är det serru...

Har suttit på min spikmatta idag... säkert i tre fyra timmar är helt underbart, jag är fortfarande inte så modig att jag tar av mig tröjan, den har jag fortfarande på mig, och då är det wunderdunderbart=)

Ja så det så...:)

På tal om min spikmatta.... Så vet ni... Jag fick till och med den färgen jag ville ha på den... EN LILA=)=)=)


Kommentarer
Postat av: DONKEN

ROMANCE är den lila va? ååååh så söt du är... fäller en glädjetår och ryser lite så snällt och rart skrivet. blir ju helt... mmh! :D kärlek på dig, min älskade fru. När trillar ni ner hitåt tro, då? pöss på dig! ps. skrivit ett nytt inlägg precis nyss.

2010-01-04 @ 00:55:00
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0