Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Tada...

Ny vecka nya friska tag...


Ja idag har jag varit riktigt riktigt driftig, vart på arbetsförmedlingen, har varit på jobbintervju, jag har varit på Ikea, jag ska snart fixa lite middag till mig och hjärtat. Hmm... Körde förbi mitt gamla jobb, tutat på två gamla jobbar kompisar, har äntligne fått tummen ur arslet och skickat in papper för att ta bort förlustanmälan på mitt körkort (ja ett stort kors i taket) Vad har jag mer gjort då? Inte jättemycket mer känner jag... Och jag som tyckte jag hade varit så driftig...

Imorgon vad händer då? Jo imorgon ska jag städa ur skafferiet, funderar på att lägga ut före och efter bilder... MEEEN vet inte om min kära sambo blir så glad då... Men vi får se vi får se, man ska aldrig säga aldrig heller=)

Saknar jobbet, riktigt mycket, känns konstigt att gå hemma... Men what to do what to do.. Hoppas snart att jag får något annat, har iofs sökt en fem sex jobb till idag, så kanske inte ska gnälla alltför mycket ändå?

Oh, jag är sugen på att gå på bio, kolla på Farsan ni vet? Ja den, verkar vara så jäkla grymlingsbra så hälften kunde vara nog... Men vi får se, pengar växer inte på träd här hemma just nu inte...

Tänkte skulle försöka träna imorgon med, två pass lär det bli, härligt, driftig ja lite driftigt är det allt...

Känner att jag helt plötsligt fick så mycket fritid, men jag fick också fruktansvärt mycket att göra samtidigt...

Ska till arbetsförmedlingen på onsdag, ska först på någon sådan basinfo, sen ska jag på en info om att starta eget företag.. Ska även prata lite mer med min handläggare sen om utbildningar, jag skulle vilja läsa företagsekonomi, så jag har någon grund när jag vill starta ett eget företag.

Nä nu har jag inget mer att tala om serrni...=)
Ha det bra

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0