Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Sikken tur dag...

Ja idag är jag nog väldigt tur förföljd, fått svar ifrån två jobb, både ville ha mig, men har tackat ja till det ena, börjar jobba på måndag, varit och sett Farsan, riktigt riktigt bra ska gudarna veta, var inne på blocket en snabbis och vad hittade jag där? Om inte en crosstrainer, som dom SKÄNKER bort... Ja jag var snabb och jag fick den, ska hämtas imorgon, förkylningen är fortfarande ganska så dålig, hes som gud vet vad, killar och svider lite i halsen, men det är bara en piss i havet om man tänker på allt det andra som faktiskt är väldigt väldigt bra...

Kommer snart döpa om min sambo till fismaskinen... Nä han kommer inte bli glad, och han kommer definitivt inte bli glad för att jag skrivit ut det här... Men WHAT TO DO!? Någon som har något bra tips? På vad man kan göra? jag kan ju villigt erkänna att jag är förkyld och känner kanske inte all doft, men doft känner jag, coh nej det luktar inte hallon...

Men han är underbar ändå... Ibland, ja oftast=) OM han inte fiser vill säga...:P

Ja, blev kanske lite halvkonstigt inlägg... Typ halva om jobb och bra dag, och andra halvan om fisar? Hmm...

Ohh, har varit nere på stan idag med och käkat lunch med plutten, ALLTID lika mysigt=) Tycker jag iaf=)

Nä snart dags att hoppa i säng kanske??

Puss och kram sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0