Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Mys...

Helgen varit mys, riktigt bra, tog det extremt lugnt igår, då menar jag extremt lugnt... Pluggade lite grann, ångrar att jag inte pluggade mer, ska strax till Ikea en vända sen hem och VRÅL plugga... Har en del att fixa klart innan imorgon OM man säger så... Har blivit extremt dålig på att blogga, ska försöka bättra mig, Har blivit minst lika dålig på att träna, ska verkligen förbättra mig där...
Det händer inget genom att sitta på röven... Nä upp och hoppa... Ikea och Plugga först bara... Ska köpa lite förvaringsburkar till vårt skafferi... JA det ÄR ett måste, rensade ur skafferiet.... hittade saker som hade bäst före datum 1998... Ja men vad nytt då... Pasta som gick ut.... 2006 ja bara fyra år gammalt.... Skönt att ha det gjort, jag är toppen nöjd, karln min har inget och säga till om...;)
Jo han blev nöjd han med, sa han iaf...
Dax att kila
POK

Kommentarer
Postat av: Donken

du ska veta hur mycket det värmde när jag läste det du skrev. :)

det stärkte mig nåt enormt.



fan vad duktig du är, blir det utrensning utan dess like nu i resten av köket med då? som jag gjort? höhö.. skönt äre när det blir klart. DOCK försvinner aldrig nånsin diskberget... kan man inte morpha ut det i ryymden, eller nåt..?

vad pluggar du för nåt? nån extrakurs? nåt jobbrelaterat? pöss

2010-03-04 @ 20:06:49
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0