Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Gudars...

Dålig jag är på att blogga då...

Ja slutat jobbet nu har jag gjort iaf, fruktansvärt tråkigt, MEN, jag får tänka på alla bra saker jag har i mitt liv, jag har en fantastiks sambo, som betyder mer än mycket, jag har den finaste hunden som finns, jag har världens bästa vänner, vi bor väldigt fint, jag hoppas att en dag att alla mina vänner faktiskt kan ta sig hit och hälsa på någon gång iaf, jag saknar alla ifrån småland, men håller kontakten med dom flesta och det är ju skönt

Ska på jobbintervju på måndag, håller alla tummar jag har=) (Ja alla två)

Men vi får se, sökt en del jobb, och hoppas på att få något vettigt, oavsett vad det än blir!

vad har hänt annars då??

Inte jättemycket, vi skulle käkat fin middag ikväll, men både jag och gosnosen kände att det räckte med ost och kex och lite vin, ja det var gött som bara den=), har fått en del ifrån bodelningen nu, trodde jag skulle få på onsdag men ifck det i torsdags, inte helt fel, men massa räkningar att betala, och sen har vi stor handlat idag på citygross.

Har nog inte jättemycket vettigt att berätta, men kände behovet av att blogga lite ändå=)

Puss och kram sig=)

Kommentarer
Postat av: DONKEN

ja, nu jävvlar i att var det ju ett tag sen... var ju så jag hann bli sak-nig av mig här vettu.

(sakna, saknig?)

håhåååå frugan har rööstat på miiig :P

jag är med i en veckans blogg till hos kadri, så om du viiill, så. :P

jag raggar ju inte röster via kommentarer, så se detta som en vänlig upplysningsinformationsgrej. ;) haha. pössen! ps hoppas du får nåt kul jobb!

2010-02-20 @ 22:45:02
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Tack för din röst :)

2010-02-20 @ 23:16:17
URL: http://knoddenojag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0