Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100831

Jepp, jag fyller år...


SKOJ, ja det är ta mig fan värt det jag är ett år äldre, men jag är inte gamal, man blir trots allt inte äldre än vad man gör sig eller hur=)

Upptäckte precis att mitt paket har kommit till ÖREBRO=)

SÅ det kommer nog snart, hoppas jag...

Har kollat på ett till avsnitt av big brother nu, o käkat tårta, inte helt fel när man fyller år heller, sen har min gosegos sambo lagat mat åt mig idag..:)

Och kört runt mig hit o dit (ja jag vet att jag både har bil o körkort) men gud vad skoj det är att bli bortskämd ibland=)

Och tusen å åter tusen tack till alla som har grattulerat mig idag=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0