Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100829

Söndag, underbara söndag... SLAPPAR DAG=) ja jag älskar att göra absolut ingenting alls på söndagar, har fullt upp i veckorna som det är =)

Ska rensa ut lite tänkte jag här hemma idag... Har inte kommit jättelångt ännu, dags o ta sig i kragen o sätta igång kanske???

Peter skulle laga mat... Undras vad det kan bli, är iofs inte hungrig men ändå nyfiken...

Ja det återstå att se=)

Fick upp min lampa jag köpte igår, upptäckte att den matchade kanske inte så jättebra in i vårat kök... Där det mesta är av furu... och jag köpte en svart/vit blommig lampa i plast (superfin iofs) men passar inte riktigt i ett furukök... Så då är frågan... Ska man sätta tillbaka furulampan? eller göra om hela köket=)

Om jag får bestämma så skulle jag velat göra köket lite mer modernt, men då vi har pratat om att kolla efter hus om två år så känns det som att man får ta det då... Så troligen åker furulampan upp igen...


Kommentarer
Postat av: DONKEN

haha! Ja nja mjoo, de som har sett mig och känner migganska väl, ser ju att kulan vuxit. och kan då lista ut det. men folk som inte trägfta mig förr tror ju bara att jag ätit massa julmat sådär nåra månader i förväg. haha :P

läskigt dedär, att folk tror man bara allmänt ser ut såhär. det är ju ändå baara magen! ;)

men men. hehe :P

jag försöker inte dölja de längre heller, känns rätt onödigt när man ändå har offentliggjort det hela. :P pöss

2010-08-30 @ 11:15:49
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0