Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100828

Jisses, snart rutin...

Bloggat i en vecka i rad nästan... HELT OTROLIGT, med tanke på att det kunde gå en månad åt gången ungefär...

Idag skulle min farfar fyllt 75...  Min (så kallade bror) fyllde 25 i onsdags... (Mamma skulle fyllt 45 i april)

Nästa år är det min o pappas tur, jag blir 25 o han 50...

Usch... Börjar bli gamal....

Nä hela liiiiivet framför mig... Så var det ju=)

Snart är det dags för shopping, men frukost var något som är ett onödigt ont innan man far=) Plutten står i duschen, så får la vänta tills han är klar han ocså... Sen drar vi... UPP UPP OCH IVÄG=)

Kommentarer
Postat av: d

plutt som i karln, i nte vovven va? :P

onyx ska välle inte ducsha helt själv, hoppas jag. eller är hon så duktig? haha :P

2010-08-28 @ 14:57:19
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0