Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

100824

Se på fan, det hjälpte lite av anneli att gnälla på att jag bloggar för lite och någon kul kommentar om att men vadå, det är väl inte så många kommenterar du har o svara på... Och så sant som det är sagt, det har jag ju inte=) jag skriver mest för min egen del för att jag vill.=)

Ringde till stället där jag har beställt kläder ifrån idag och frågade om en tjänst som dom skulle ha på sin sida där man kunde se hur det går med sin beställning... Den fanns inte ännu sa hon... NÄHÄ men varför skriver ni ut det på eran sida då? Och en virrig smålänning som man är så sitter man ju och letar halvt ihjäl sig efter den där...

Hursomhelst.... Mitt paket var givetvis inte skickat ännu, för då kom dom på i måndags... ATT NÄHÄÄÄ vi restar det här vi vi hade det tydligen inte hemma... Ja så det ska bli spännande o se när jag kommer få mitt paket... Troligen inte innan jag fyller år iaf...

Jobbade kväll igår, var riktigt riktigt lungt, skönt det med på sätt o vis, även jag tycker om att ha saker o göra...


Har fått någon allmän crashboombaaang i huvudet, jag gick upp klockan ÅTTA igår (fast jag började kvart i två) jag fixade frukost till mig o min sambo, sen så gick jag med hunden en halvtimme, satte igång diskamskinen och plockade ur den, lagade lunch till min sambo och en låda med kyckling sallad till mig själv...

Idag gick jag upp klockan SJU jag börjar kvart i två idag med... Än så länge så har jag hunnit tvätta, fixa frukost, plockat in o ur diskmaskinen, bäddat rent i sängen, plockat in alla mina kläder i gaderoben och hunnit blogga...(?) Undrar om jag har drabbat av vuxen syndromet?


Kommentarer
Postat av: d

noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhh inte bli vuxen... :P

hah!

tänka sig, en sån kommentar fick tillbaka frugan till bloggen igen. me likeylike. :D

jag har ju dig på bloglovin nu med, så jag ser att du skrivit nu. gott det, nu slipper jag missa massa såntdär viktigt joxx.

ja duvet.



jag tror hon börjar bli morronpigg, min donna? :P

städat har jag också gjort idag, men bara för sväörmor kommer sen, o ska med o hämta vince på dagis. jag blir ju bara hemskickad därifrån hela tiden när jag o vince går dit. haha! ;)

2010-08-24 @ 11:58:47
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0