Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Massor

Ja massor har hänt, jobbat en månad på nya jobbet trivs jättebra, jättebra chefer och allt sådant, min plutt har fyllt år, jättegrattis till han, min fru har fyllt år, jättegrattis till henne och jättegrattis till hennes förlovning framförallt! Jättekul!

Mindre roligt är att 31-mars var det två år sedan min älskade älskade mamma togs ifrån oss endast 42 år gammal, nu denna 31 mars togs även min farfar ifrån oss...=( känns konstigt, tungt jobbigt, men det kanske var det bästa för hans del, alzeimersen hade tagit ett väldigt väldigt hårt grepp om honom... Begravningen kommer vara den 13 april... samma dag min mamma skulle fyllt 45... Ja inte dom bästa datumen kanske, men det är inte datumen som avgör sorgen, det är ändå saknaden av dom båda, och ja jag saknar dom, otroligt mycket. den som säger att tiden läker alla sår, den jäveln ljuger, tiden gör saker lättare att leva med, men inte läker den några sår... Dom är lika djupa idag som dom var samma dag hon togs ifrån mig... Och att jag skulle förlora farfar nu med nej det känns inte okej, men ändå okej... jag är kluven, jag är nog ego, jag vet att det är det bästa för han, och för farmor också egentligen, men jag saknar honom också...

Ja luddigt inlägg jag vet...


Kommentarer
Postat av: DONKEN

de är ju med dig hela tiden, så de finns ändå alltid kvar i ens hjärtan och sinnen.



tack till grattisarna :P

grattis till mor din där uppe också, den 13 april. minsann, då var hon ju också vädur. samma namn, samma tecken. tufft :)

aldrig kul när människor man älskar tas ifrån en på det viset.. :/

stor kram till dig och alla andra därborta hos dig. :)

pöss

2010-04-09 @ 13:29:24
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Crazygay

håller med dej om att tiden inte läker några sår, man bara önskar att dt gjorde dt.. :) men du verkar ändå vara en stark person :D

2010-04-11 @ 11:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0