Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Ny dag, Nya utmaningar...:)

Japp då är det bara en vecka kvar till JUL! Underbart, men gudars vad tiden har gått fort.... Snart ett år sen jag träffade min gose.. Mycket har hänt, och massor mer kommer hända känns jag som, året har bjudit på både goda och dåliga saker...:) Men dom bra sakerna övervinner dom dåliga...

Och ja annelie, du får länka min blogg på din sida=)

Lia väl att jag skriver det här...:)

Nähä, ta tag i det man ska göra idag? Flundra på att ut och leka i snön med voffsen=)

POK!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

ah men dåså, det hade jga ju helt glömt, du har ju inte skrivit, med länk i kommenten, på ett tag ;) jo men då gör jag det. Ser ju att det är en jävla massa inlägg jag bara MISSAT här vettu. uschanemej. nää jaaa, du har rätt, och får jahg min vilja igenom så kKOMMMER jag att blogga hos svärfar också. vi åpker den 23 och komemr hem den 26. :P pössa!

2009-12-22 @ 00:57:56
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0