Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Kaaaaaaalllt....

Jädrans vad kallt det vart idag, vet inte om jag och vädergudarna har kommit lite på kant, ja supermysigt med snö, och solsken... Och minusgrader... Kanske inte fullt lika mysigt när man ska gå runt på stan i tre timmar och dela ut reklam...

Och skina som en sol och visa att detta är världens bästa dag och vilken tur att du mötte mig dag dag... Hajjar ni??

Hursomhelst, så gick det bra, riktigt bra, värmen är åter i kroppen igen och humöret på topp...:)

Klippte mig med idag, vet inte riktigt om jag är nöjd eller missnöjd, tar la ett par dagar innan jag bestämt mig för det... Känns kort... Väldigt kort däremot... Klippte la en 15 cm känns det som... Kanske mer? I dont knowe....

Kommentarer
Postat av: DONKEN

lär ju inte synas så mycket, för andra. :) men man själv känner det jääävligt väl, särskilt om man har skitlångt från början ;)

2009-12-22 @ 01:00:00
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0