Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Hmmpf....

Jag förstår mig inte på mig själv,blir jättesur utav precis ingen som helst jävla anledning....

Eller jo lite anledning om man frågar mig, ingen anledning om man frågar H*N

Finns så mycket jag behöver göra, som jag borde ta tag i , men kommer inte riktigt så långt....

Ska städa imorgon tror jag, men gäller att jag får vara själv ananrs går det definitivt inte... Knepigt tycker kanske vissa... Men så är det, jag är kanske lite knepig också...


Satt och msnade med en gammal tjekjkompis med mig idag,då börjar jag längta hem igen, någon att umgås med bara sådär, träna hunden med, någon som känner mig utan och innan typ... Men förhoppningsvis får man la sådana vänner härmed... Vänner har jag ju här, men inte så som barndomsvänner... Kanske inte så konstigt... Flyttat en bit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0