Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Gott nytt år...

OJ, har visst haft lite mindre fritid, inte hunnit med att blogga, knappt hunnit läsa anneliE s blogg... och ja jag vet knappt vad jag har gjort, jobbat lite grann, fick iofs sims i julklapp, och där försvann la en maaaaaaaassa tid, mycket tid går till att spela sims med expansion paketet, det är så kul! så fruktansvärt jädrans dunderroligt är det till och med!=)

Jaha, nyårs afton idag, och vad händer? En kompis till hjärtski och hans tjej kommer hit så ska vi äta lite, dricka lite och så, blir bruscetta, det blir fläskfile, det blir hallonchokladmousse=)

Ja inte dåligt för att vara mig inte...:P FSss....:P

Känner att jag har så lite att tillägga idag, har massvis att göra, men mycket går tyvärr inte att göra riktigt ännu, kylen är ju full, och ska göra tomatsallad, men vart ska jag ställa den då? ute så den blir frusen?? Njaaa...

Nä men dammsuga kan jag ju göra, sätta på ny musik, då hunden är vansinnigt skotträdd och dom smäller redan utav bara PIIIIP...

Jag förstår faktiskt inte nöjet med att smälla smällare flera jävla dagar i rad och dagaran i ända, jag menar, det är för det första inte gratis, hur har folk råd? Det är inte så jävla kul med ett poff, men inget som visas? Hmpf...

Nä back to det jag ska göra!

Puss och kram allesammans och ett riktigt gott nytt år!

Kommentarer
Postat av: DONKEN

men länken, du måste du skriva E på slutet på mitt namn i LÄNKEN...! xD

Jo nej, jag har ju vart arbetslös o sånt, och ja som du vet, fått barn, så har liksom inte hunnit fixa håret nåt. Men nu så! Hähä... Hade ni ett bra fírande? Jag skrev just om mitt, om du vill läsa de nya inlägget. Min kamera är dock försvunnen på nåt mystiskt sätt..

Pöss pårej, och jag vill med ha Sims! men har inge tid till de. :(

pössa igen.

2010-01-01 @ 17:19:49
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

vad hittas på idag? pössss

2010-01-01 @ 17:32:18
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: DONKEN

jag hade fått 40 kr typ. :P

2010-01-01 @ 23:41:51
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0