Image and video hosting by TinyPic

frokenklumpeduns

Här skriver jag om allt som faller mig in både på gott o ont

Dagen...

Oj ja inte en lungn stund på hela dagen idag knappt, upp ut med hunden iväg till ikea och massa andra affärer, handla lite julklappar, hem lämna, iväg och handla, gossen kommer underfund med att oj nej, jag glömde plånboken hemma... Hem, när vi är nästan hemma så kommer han på att men ojsan, den låg visst i den här fickan, tillbaka, handla lite till... Hem hjärtat gick ut med hunden jag fixa julskinka, eller ja... .Griljera den iaf=) Så blir julskinka och rysgrynsgröt om en stund ska bli så j*vla göttans=)

Imorgon ska jag upp jobba i denna härliga kyla.... Ut på stan och göra reklam för tre och lämna ut metro tidningar... Ja går nog bra det med ska ni se=)

Ha det göttans!!!
Kramisar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0